Flyere

Flyere
Metoda de promovare cu fluturasi sau flyere este cea mai simpla si des intalnita.
Marele avantaj il reprezinta pretul scazut care este mult mai mic decat in cazul altor materiale promotionale.
Pretul redus al fluturasilor se datoreaza in primul rand simplitatii si dimensiunilor reduse, deci consum mic de hartie.
La fel ca si in cazul pliantelor, fluturasii trebuie sa contina doar informatiile necesare livrarii mesajul dorit: logo, date contact si detalii despre campania in derulare.
Pentru fluturasi puteti alege hartie intre 90-200 g/mp si diverse formate desi cele mai des intalnite sunt A6, A5 si 1/3 A4.

Tipuri de flyere

Flyerele in format DL sunt preferate de multe companii pentru ca dimensiunile acestora permit printarea unui volum de informatii mai mare, dar, cu toate acestea, nu trebuie sa se exagereze cu mult text.
Beneficiile flyerelor A4 sunt date de volumul de informatii ce pot fi incorporate in pagina A4, precum si de posibilitatea inserarii acestora in alte coperti sau mape de format standard.
Fluturasii publicitari A5 sunt o metoda excelenta de promovare datorita costului redus. Datorita dimensiunii sporite, acest tip de flyer are avantajul de a fi folosit si ca material de prezentare .Flyerele in format A6, sunt pe un sfert din dimensiunea unei foi A4, sunt des utilizate, deoarece au costurile cele mai mici. Important este faptul ca flyerele A6 sunt mai usor de impartit in distributie.